fredag, desember 23, 2011

Oppdatering søvnrutiner

Jenta vår sover fortsatt 3 ganger daglig, og får 6 måltider iløpet av dagen, det siste måltidet kl halv 7. Hun er i seng til 7, men sovner sjeldent med en gang, og sover da 4-6,5 timer i strekk. Da får hun mat, og sover 4-6 nye timer. Siden jeg fortsatt fullammer har nattintervallene blitt betydelig redusert, fra 9-10t til vanligvis 5-6. Så nå krever hun 1-2 måltider mellom kveldsmaten og frokosten.

Hun legger fortsatt veldig bra på seg, så jeg kommer til å følge planen om å vente med grøt til 6 måneder. Nå som hun ikke sover så lenge om gangen om natta lenger, gleder jeg meg ekstra mye til grøten blir innført. Etter nyttår er vi igang, og jeg håper den har hurtigvirkende effekt på nattessøvnen - hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg!